Internet Vs Jalur Lebar

Perkataan Jalur Lebar...
Dah tak asing lagi dari telinga aku ni..
Sekarang ni, ari-ari aku dengan perkataan tu..
Sebabnya, di sni la ak mencari rezeki...

Korang taw x apa tu Jalur lebar???
Mesti korang cakap, 'ala jalur lebar tu internet la.."
Pihak kerajaan jugak tidak ketinggalan untuk meningkatkan kadar penggunaan jalur lebar dikalangan komuniti kita semua.

Medium jalur lebar sekali lagi menarik perhatian ramai apabila menerusi sebuah blog telah menimbulkan kemarahan yang bukan sedikit. Mesti korang penah masuk kan laman sesawang si Aduka teruna
Teruk dia kena hentam dengan orang ramai expecially rakyat johor di atas kelantangan dia menaip dah mengeluarkan satu isu yang sangat sensitif.

Sebab tu la sekarang ni pn aku lebih berhati hati nk update blog, mana la taw kan, kot tersalah taip, jadi satu isu lak...
dah la trend skunk ni sume nk saman,
sikit2 ' c u in court' huhuhuhu
artis2 sekarang ni pn ckit2 nk saman kan...
huhuhuhh...

ok la..ntah ape lak aku n mengarut...kang tersalah taip, ada lak kena saman...huhu..

peaceeeeee:p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Our Little Precious baby...