Looking for a new jobbb...help meee!!!!

Adoiyaaaaa..... manyak boring keje ini macam..huh!
Nak taw naper keje ni boring....haaaa....

1. Asik ngadap komputer je..dr 9 am till 6pm.. naik muntah taw!!
2. Susah nak dapat cuti...
3. Nak punch in ssh... pc nk on lembap
4. Weekend xsama ngn org len...ak cuti selasa rabu..gila kan
5. Jauh dr umh...40 minit ari2 ak datang keje.. balik lak 40 minit...
6. Gaji ciput...
7. Kat Pedalaman....
8. Kena jmpe org kampung hari2...
9. Makanan kat cni xbest...
10. Susah nk kencing berak...tandas xbesttt...



X bestttt langsung..ak xde life keje cam ni...dah la cuti tu satu hal..jauh lak tu. pagi-pagi bangun g keje, balik keje sampai umh dah kul 7pm. Mandi smayang makan tidur...esk bngn pg g keje lak...mmg xde life...sy xsuka keje mcm ni!!!!

Dah la xde teman ofice..xde org nk ajak sembang gosip ngumpat bagai.... Memang mati kutu sesorang kat cni la aku.... Dah la hulu, xde pape pn kat cni...nk mkn fast food jangan harapppppppppppp la.....

Korang tengok reson no 10 tu...yang tu paling xtahan...ak rasa lama2 ak keje kat cni kena batu karang nnti...apenya x..ak tahan kencing blk kencing kat umh...ak ni kalo tandas xberkenan mmg air kencing ak xmo kuar...iyerrrkkkkkkk.... ak sanggup thn blk kencing kat umh...sampai sakit perut pinggang ak tahan kencing taw....nazakkk...nazakkk.....

Aku xleh la keje kat cni lelama....tolongla wehhh...sesape ada nk offer keje x kat ak neh....




huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......mati kejunggggggggggggggggg!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

IEYNA said...

gee skrg keje ape...
ciannyeee....

Our Little Precious baby...