Looking for a new jobbb...help meee!!!!

Adoiyaaaaa..... manyak boring keje ini macam..huh!
Nak taw naper keje ni boring....haaaa....

1. Asik ngadap komputer je..dr 9 am till 6pm.. naik muntah taw!!
2. Susah nak dapat cuti...
3. Nak punch in ssh... pc nk on lembap
4. Weekend xsama ngn org len...ak cuti selasa rabu..gila kan
5. Jauh dr umh...40 minit ari2 ak datang keje.. balik lak 40 minit...
6. Gaji ciput...
7. Kat Pedalaman....
8. Kena jmpe org kampung hari2...
9. Makanan kat cni xbest...
10. Susah nk kencing berak...tandas xbesttt...



X bestttt langsung..ak xde life keje cam ni...dah la cuti tu satu hal..jauh lak tu. pagi-pagi bangun g keje, balik keje sampai umh dah kul 7pm. Mandi smayang makan tidur...esk bngn pg g keje lak...mmg xde life...sy xsuka keje mcm ni!!!!

Dah la xde teman ofice..xde org nk ajak sembang gosip ngumpat bagai.... Memang mati kutu sesorang kat cni la aku.... Dah la hulu, xde pape pn kat cni...nk mkn fast food jangan harapppppppppppp la.....

Korang tengok reson no 10 tu...yang tu paling xtahan...ak rasa lama2 ak keje kat cni kena batu karang nnti...apenya x..ak tahan kencing blk kencing kat umh...ak ni kalo tandas xberkenan mmg air kencing ak xmo kuar...iyerrrkkkkkkk.... ak sanggup thn blk kencing kat umh...sampai sakit perut pinggang ak tahan kencing taw....nazakkk...nazakkk.....

Aku xleh la keje kat cni lelama....tolongla wehhh...sesape ada nk offer keje x kat ak neh....




huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......mati kejunggggggggggggggggg!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Bakal Berjauhan...

Kurang lagi seminggu....aku akan berjauhan ngn suamiku....ermmmm....sedihnya..... Sejak kahwin ni kitaorang xpenah lagi berpisah...g mana2 pn asik berkepit je...ak g keje pn dia ikut gak,hehehe.

Bila sesi persekolahan dah stat, abg kena balik johor. Nak ikut abang!!!!!! Bila dah tnggal jauh nnti msti ak meroyan sensorang rindu abang...


Sungguh indahnya hari berlalu

Menunggu kasih tambatan hati

Ingin rasanya selalu berbagi

Bersamanya kala suatu nanti



Andaikan kau jadi milikku

Selaluku nyanyikan lagu rindu

Andaikan kau dan aku bersatu

Dunia ini berseri selalu



Kuingin dirimu dekat dihatiku

Berdua kita kan raih bahagia

Kuingin dirimu turut merasa

Rasa rindu untuk menatap matamu

Menatap matamu



Bagaikan bintang nun jauh di sana

Terangi malam yang semakin gelap

Jika kau sudi menemaniku

Takkanku lepas walau sedetik pun

Aku suka lagu nie... Kami penah menari sesame dgr lagu nie, klakar sgt... Mungkin ni la kelebihan org berkahwin kan, leh wat apa je, xde sape nk marah,wakakakkakaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

alhamdullilah...aku dah bergelar Puan...





hahahahahaa..lets picture talk....
aku dah selamat jadi isteri kepada Mohd Tashrif pada 2 Dec 2009....
Syukur alhamdullilah...
Perkenalan kami yang bermula pada awal Ogos 2006 telah selamat disatukan sebagai suami dan isteri....
Semoga hubungan suci yang dibina atas dasar saling mencintai ini akan kekal selamanya...


Terima kasih sayang kerana sudi membimbing diri ini...
Ayang akan jadi isteri sebaik yang mungkin...










**** Full of story akan diupdate bila ak rajin...hehehhee

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Our Little Precious baby...