terkini!!!

alamat umh da bertukor!!!!

ok..so long time i didnt hapdet my blog....so lazy!!!! sekarang nie nak lebihkan masa dengan dunia nyata....slowly akan tinggalkan dunia maya....however all my friend which i noe from dunia maya neh....aku takkan lupakan korang...u all rock guysss!!!!!

aku skunk neh tengah besarkan perut kat umah...tade keje...bln dpn kot baru stat keje...so skunk neh ak tengah wat lesen...da tua baru nk wat lesen kan....:39:

takpe la...atleast ada kan...:p alhamdullilah....hubungan kekeluargaan aku dengan en tashrif makin baik...aku sekarang neh menetap kat umah akak aku...dekat sikit nak merended ngan en tashrif..sbb dekat je umah akak ngn umah dia..

tunang kesayangan ku dah nk jadi cikgu..wakakkaka...kelakar gilerrr!!!! ari tu kan, masa dia orientasi, 3 ari ako xkontek dia...tepon dia kena amikkkkk:51: mcm budak2 je kan...nk rampas2 tepon neh...3 ari taw...xdgr sore...xdgr hape...mcm mane la dia kat sane, tgh men mata ngn cikgu2 lain ke?????takkkk.....dia xkan mcm tuh....:35:berani la dia watttt....

k la, tgh hari dah...ak nk g masak...ntah bile plak ak rajin nk hapdet...huahuaaaa...

ps: ak tukar alamat blog taw...atas sbb2 tertentu....nanti aku kemaskini blk blog neh...tadaaaaaaaaaaaa:49:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

desbliss said...

gee...ko jgn besar kan sgt perut ko tu gee nanti org ingat ko peknen sblm kawen dowh...wakaka!!

Aku leyh bygkan ketembaman ko dok melepak skunk...alangkan sibuk ngan keje pon pipi ko dah mcm nk meletop punye tembam ini plak ko ganti kan aktiviti ko dgn makan dan tido secara efisyen n berdisiplin....


Ehehe....

Our Little Precious baby...