KO AKAN NYESAL KALO KO.....

iye....ko akan nyesal kalo ko tahu sapa diri ini...kepada kawan2 alam maya...usahla la nk knal aku nie sape..nanti ko akan nyesal seumor hidup!!!!!

Aku baru dapat tag dari insan yang hanya mau dikenali sebagai neslo... Sayang seribu kali sayang, aku tidak dapat buat tag itu, kerana aku telah mengketogorikan diri ini sebagai ANTI TAG!!! Maaf yer dinda neslo... Kalo ko bagi duit, xpayah disuruh wat tag tuh, kerana diri ini dengan xmalunya akn buat...hahaha...nak taw kenapa???Sebab aku nie seorang yang boleh dikatakan mata duitan...wakakakkakaka...nak taw naper?? Dengarla kisah ini...

Pada satu malam tuh(baru semalam) seorang kekasih telah menghubungi kekasih hatinya....

kekasih: sayang...tgh wat ape tu?? abg rindula kat sayang...

pengikis: xde wat pe, tgh pandang cermin nie..tensen la abg....

kekasih: sayang tensen naper?? Nanti kita jmpe yer sayang, abg rindu la...

pengikis: (dah sengeh, tp still wat ayat menyampah lg) ala abg..xnak la jmpe..

kekasih: Naper nie syg...

pengikis :(yes2..dlm hati je) rambut dah xcantik la...dah mcm bulu penyapu dah..xnak jmpe sesape kalo rambut hodoh mcm neh!!!

kekasih: ooo..tensen sbb rambut yer...ok2..nanti kita g salon yer..

pengikis: abg belanje yer..(sambil wat sore manja)

kekasih: iye sayang...

pengikis: ala abg..xleh jmpe la..kasut da rosak la...

kekasih: laaa..kasut yg baru beli mggu lepas ke???( dia belanja gak, wakakakkaa)

pengikis: ye la..tu la abg..beli kasut murah..xnk r jmpe abg pkai kasut buruk..

kekasih: ye la...nnti abg belikan kasut baru...

pengikis: nie sayang abg neh...(sambil golek2 keriangan)


Amaran keras!! : JANGAN TIRU AKSI DI ATAS....

wakakakak...Malang sungguh Won Bin jadi kekasih ku...haahaha... Sbb itu la, aku hanya akn keluar dating pada hjg bln..sbb...paham2 la yerk....

Tapi kan....kite tetap sayang abg....kita hargai ape yg abg wat untuk kita....Luv u.....31/10 nie kita jmpe yerk....hahahha...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

••·.·¬¬ [C] [A] [T]¬¬ ·.·•• said...

x senonoh pnye pompuan!!!!!!:gelak guling2:
erk...mane aku tau kamu ppuan....isk..!!mane ade...
kamu laki kan...kan..kan...
:sambil blah dan harap x kantoikan sesape:

APE-KO-KESAH???? said...

owh...
kebodohan diriku terserlah dalam en3 kali neh...

iye cat...

aku lambai kepada mu..

"cpt2 blah yer cat" sambil melambai dan mengharap ko cpt2 menblahkan diri ko...wakakakakaa

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

sila laa...beritahu siapa anda...
ko nak tgk aku nyesal ke tidak?
wakakakkaa...
takde maknenyer nak nyesal selepas tau sape ko....

p/s: ako tak pernah nyesal ngan apa yg ako telah buat selama ni...

MieAmor♥ said...

kenapekah aku seakan2 bule mngagak siapakah ini???

Aku-Ida said...

tak berapa ni pikap aku ngn cerita ni... lampi sgt ke aku eh??

Our Little Precious baby...